Handla , handla , handla :)

Har länge gått och funderat över det här med unghäst benskydd ... intresset har legat för veredus young jump skydden och äntligen har jag tagit mig samman och faktiskt köpt dem ! :D 698 pix !
jag tycker själv det var väldigt dyrt för ett par skydd men när man har dom i handen känns kvaliteten enda in i fingertoppen ! <3
och när det är en säkerhets "pryl" man ska köpa ska man verkligen gå efter kvalitet och bästa vara ! Min bebis får bara det bästa :)
Regler angående bakbenskydd för unghäst :
Hästar t o m 7 års ålder gäller följande;

- Varje skydd får väga max 200 gram
- Skyddet måste täcka kotan
- Högsta höjd på skyddet på insidan är 15 cm
- Lägsta höjd på skyddet på utsidan är 5 cm
- Insidan av skyddet måste vara mjukt
- Endast en rem, oelastisk dvs ej töjbar, för knäppning är tillåten och skall knäppas på utsidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback